Fun Science

Őrült, mókás, tudományos blog.

Friss kommentek

Linkblog

Hirdetés

Szellem vagy újra indulás

2010.06.27. 10:12 :: Horv

Sziasztok!

Sok ideje nem érkezet bejegyzés a blogba. Sajnos már lassan sok dolgot kiveséztünk, így nem találtunk új dolgokat. Viszont van egy-két ötletem. A blogon végeztem egy kis takarítást. A halott bejegyzéseket töröltem, még folytatni fogom. Lehet újjá szervezzük az egészet. Vagy új oldal nyílik vagy nem. A blog mindenképp megmarad, még szellemként is.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://funscience.blog.hu/api/trackback/id/tr582113008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ffixer · http://www.clonewars.blog.hu 2010.07.08. 15:08:33

Nekem van egy jó ötletem egy bejegyzéshez. Egyfajta "how to make" leírás lenne. Elég eredeti, ilyet még kevesen csináltak, de szerintem tök jó ötlet. Majd ha egyszer összejön, akkor lehet hogy megírom ezt a bejegyzést.
süti beállítások módosítása