Fun Science

Őrült, mókás, tudományos blog.

Friss kommentek

Linkblog

Hirdetés

Bejelentés!

2008.06.05. 15:22 :: Tetezui

Van egy Fun Science-et? Meg akarod mutatni mindenkinek? Esetleg nincs honlapod? Vagy a te oldalad nem sokan látogatják? Akkor itt az idő...

Akkor küldj el egy Fun Sciencet, leírással együtt a következőre!

tetezui @ freemail . hu

mann24 @ freemail . hu

mark575 @ freemail . hu

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://funscience.blog.hu/api/trackback/id/tr38505233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezpet 2008.06.06. 06:13:38

Nagyon jó az oldal, megkérdezhetem, hogy hányan csináljátok. Nagyon tetszik. Most felhagytam a piróval, és hasonló dolgokat szeretnék csinálni, de ez nagyon sokat segít mindenkinek

Mark575 2008.06.06. 11:17:49

3-an csináljuk.Felhagytál a pirózással?Rosszul tetted:P(de ha mondjuk majdnem lebuktál, akkor megértelek...).Igazából nem nagy segítséget nyújtunk, annyit írunk csak, hogy mi kell, hogyan kell megcsinálni stb.

OFF Pyroblogomon láttad az oldal címét?:D /OFF

Horv 2008.06.06. 16:27:34

Az jó ha sok segítséget nyujthatunk neked am sajnálom hogy abba hagytad a pirót :( Én is csinálnám de nekem sincs annyi pénzem :(

Mark575 2008.06.06. 17:10:53

Próbáljátok darabonként összeszedni pénzt.Én néha, néha elmegyek apuval fűnyírózni(mondjuk mostanában nem voltam nagyon...), és általában kapok "borravalót":P.Azt is inkább a segédmotoros jogsira gyűjtöm, de azért félrerakok belőle pirózásra.

prezpet 2008.06.06. 21:15:22

Hogyha valami segítségre van szügségetek én itt vagyok! Általában felszoktam jönni, és ha kell akkor segítek, ilyen "izés" dolgokban! MOndjuk piróval kapcsolatos. Most tudom EGO-s voltam :D de remélem nem hiszitek azt, hogy kecsegvagyok.:D

Mark575 2008.06.06. 21:21:44

Ok köszönjük:DHa van msn címed, vagy skype, akkor megadod(csak azért, hogy ne kommentelni, meg e-mailezni kelljen:P).

Tetezui · http://www.starwarstheclonewars.weboldala.net/forum 2008.06.06. 22:55:08

prezpet! Sajnos az e-mail-ek nincsenek lekódolva JS-el ezért mindenkinek szólok hogy így írja le at e-mail-ét:
pelda kukac pelda pont hu
pelda @ pelda . hu
süti beállítások módosítása